Friday, October 18, 2024

אולי יעניין אותך

“הלהיט של הוליווד”: מותג המזרנים הבינלאומי OLY הגיע לישראל ויציע מחירי השקה – מזרנים אורתופדיים מ-2,700 ₪ בלבד

מותג המזרנים הבינלאומי, שהתפרסם לאחר שכוכבי הוליווד רבים רכשו מזרנים שלו, הגיע לישראל ויציע מחירי השקה מיוחדים לשבועיים הקרובים. החברה, מציעה מזרנים אורתופדיים ברמה הגבוהה ביותר אשר תומכים בצורה אופטימלית בגב. החברה מעניקה 7 שנים אחריות ותאפשר ללקוחות 90 ימי ניסיון על המזרן ובמידה ולא יהיו מרוצים – יוכלו להחזיר ללא עלות.

OLY, מותג המזרנים היוקרתי הבינלאומי אשר פרץ בהוליווד לפני מספר שנים נחת בישראל. החל מהיום (ד’), לקוחות ישראלים יוכלו להזמין את המזרן האורתופדי, שנחשב לאחד מהמזרנים אשר מובילים בדירוג האיכות בעולם. החברה תציע בתור התחלה מספר מוגבל של מזרנים במחירי השקה מיוחדים, החל מ-2,700 ₪ בלבד, בעוד בארה”ב המזרן נמכר בכ-1,800 דולר.

“מדובר בסטנדרט הגבוה ביותר שהגיע לישראל אשר בדירוג מהגבוהים בעולם. הוא כולל את החומרים האיכותיים ביותר בשוק והעמידים ביותר. בסקר שנעשה לפני כשנה לקוחות החברה דיווחו על שביעות רצון מהמזרן גם לאחר 12 שנה, מהגבוהים בשוק.”, מספרים בחברה. החברה הקימה נציגות רשמית, כך שישראלים לא ישלמו על עלויות תיווך של יבואנים וחברות שיווק.

מחירי המזרנים של החברה יימכרו בחודש הקרוב החל מ-2,700 ₪ בלבד, כאשר על פי ההערכות, החל מחודש דצמבר מחירי המזרנים יעמוד על החל מ-4,500 ₪.

להרשמה למחירי ההשקה וקבלת ההטבה:

    Latest Posts

    הלקוח מאשר כי הוא מעוניין לקבל שיחת טלפון שיווקית מאת המפרסם וכי מספר הטלפון אינו רשום במאגר "אל תתקשרו אלי" של הרשות להגנת הצרכן

    כתבות מובילות

    אני מאשר קבלת שיחות טלפון שיווקיות מאת המפרסם